Total Pageviews

Thursday, July 28, 2011

Selamat Berpuasa...

Insyallah - hari senin ni kita akan start berpuasa .. alhamdulillah, aku telah dpt menghabiskan puasa Qada ku selama 30 hari kerana puasa tahun lepas aku dalam berpantang baby Qistina...

Bulan puasa akan datang, masing2 dah sibuk buat persediaan untuk Hari Raya akan datang - aku belum ready apa2 lagi - kononnya nak buat baju sedondon anak beranak, tapi kain nya pun belum beli lagi...

Ni raya kali pertama buat Qistina...

aku tak kisah pun baju raya ni- ada ke tak de ke - sama je , yg penting anak2 tu ada baju raya sebab budak2 ni akan tanya, teringat masa aku berpantang kat Sabah hari tu (tahun lepas) kak misha (anak perempuan aku) asyik call je, ma bila akak nak beli baju raya ni....ayah senyap je, tak beli baju raya lagi pun...
so, tahun ini, aku akan pastikan akan sediakan baju raya mereka seawal yg boleh...

No comments: