Total Pageviews

Sunday, May 29, 2011

Hatiku sedih

Hatiku sedih - tak dpt nk dibayangkn ..memanglah seronok kerana joint family day Ajinomoto 2011 di genting - family day yg Grand sgt2 - mewah dngan makanan dan a lot of activities..tp sedih sangat2, time2 berseronok tu, gelang emas kesayanganku telah tercicir..sedihnya ( gelang emas yg sebijik macam gelang mak aku..) sedih betul lah...kalu tak silap gelang ni aku beli tahun 2008 kot - time tu harga emas murah lagi..duit pemberian daripada suami tersayang..
saat2 kehlangan gelang ni, aku perasan masa beratur n besesak2 time tunggu Q nk naik kereta kabel..bila dah masuk dalam kereta kabel, barulah perasannnnn gelang ku dah hilang...wa wa wa....aku dh jadi bad mood lepas tu..tak mau main apa2 laagi...tpi sebab ingatkan anak2 yg tengah berseronok, aku buat2 happy jelah...tpi dlm hati, hanya tuhan yg tahu...sedih betul lah....seddihhh...

1 comment:

mar said...

nasib kita serupa...k.yam jugak alami nasib yg sama..hmmm...sayang betul..dah la beli lepas bersalin last year..sabor je le..takde rezeki.