Total Pageviews

Friday, January 21, 2011

2011



Selamat Tahun Baru 2011
Tahun 2010 - Tahun yg byk meninggalkan kenangan- setiap tahun adalah kenangan yg mesti disimpan..tahun 2010 ialah tahun yg byk utk dikongsi -
Tahun 2010 - tahun kelahiran puteri bongsuku - Nur Izzqistina Filzanah - sungguh comel- lahir pada 15.7.2010 pada pukul 11.13 pagi (hari Khamis)
Ada cerita yg menarik dengan kelahiran Qistina kerana kawan seofisku ( Kak Yam) pun melahirkan babynya pada waktu, tarikh, dan hari yg sama - cuma dia dpt baby boy jer dinamakan Muhammad Afief.. kami ada cerita yg sama - berjumpa di labour room- sempat borak2 semasa diperiksa..yg best baby kami lahir cuma selang seminit jer - bila keluar daripada bilik bersalin - yg lucunya- kak yam turut diseret sama keluar dan dihantar ke wad..kak yam bilik 4 katil 4 aku pula bilik sebelah jer...bilik 5 katil 4..
now, baby kami dh 6 bulan- Muhammad Afief dan Nur Izzqistina semoga dapat membesar bagai juara..hahaa

Tahun 2010 juga - tahun yg byk keluar duit sia-sia - sebab apa? wa wa - duit aku pergi begitu saja gara-gara London Weight Management...habis duit gara2 nk kurus tu- bila dh buat sesi - baru sesi yg ke-6 aku dh mula malas nk attend lagi...hu hu...

Tahun 2010- adikku dh membina rumah impian kami di kampung halaman kmi- tempat perkumpulan kami semua suatu hari nanti....best ada keluarga yg ramai ni...aku ada 9 orang adik beradik...kiranya kami semua dh berjaya dengan kerja masing2- tinggal seorang je adik bongsuku yg sedang menjalani latihan Khidmat Negara (PLKN) di kem Princess Haliza, Sepang..

Tahun 2010- tahun yg byk menguji kesabaran jg..dari segi mental dan kewangan...mujur jugaklh aku ni jenis yg berdikit2- tiap2 bulan menyimpan lama2 jadi banyak jugak..itulah prinsip aku..
awal tahun 2010, aku telah mengambil pinjaman ASB utk jangkamasa 8 tahun..dan dividen telah aku perolehi awal tahun 2011..boleh tahan jugak...

Tahun 2010- bulan disember - aku telah membeli kereta alza..utk keselesaan keluarga..tapi kereta lama ku masih menjadi yg utama bagiku..dh hampir 6 tahun kereta tu berkhidmat sejak aku berkeja...

No comments: