Total Pageviews

Tuesday, August 2, 2011

tempat2 yg aku ingin kembali lagi....

Pagi ini, tetiba2 pula terfikir tmpat2 yg aku nak pergi lagi....Kenapa aku nak pergi lagi...? apa yg menarik....? apa keistimewaannya tempat tu....hehhee...
Mestilah ada keistimewaan tersendiri kan,,? sebab itulah nak pergi lagi..berkali2 pun tak pa juga.

Pertama
Aku nak p Langkawi lagi...sebab apa..? masa kat sana aku teruja betul2 ..dgn coklatnya - segala candy2 kat situlah semuanya murah2...barangan corelle, vision, segala bentuk alat2 memasak, pinggan mangkuk, sudu, frying pan dll sgalanya murah jika dibandingkan dngan Key El ni...
lambang Langkawi - mesti ada burung helang


ni gambar masa dlm ferry...

tengah canting batik

tempat Kedua
Aku dah berkali2 p cameron highland, tapi tak perna nk jemu2...sebab apa ya...
first, aku suka dngan suasana cameron - yg sejuk2 gitu...suka pemandangan dari atas bukit hentian / persinggahan nak minum teh tu..walaupun mahal jugalah tapi aku tetap minum kat atas tu sambil menikmati permandangan ladang teh yg terbentang luas....nyaman......

cantik permandangan ladang teh kalau kita dari atas...

aku suka dengan strawberry - ladang salad , (aku memamg peminat salad) sayuran segar...


ditengah2 ladang salad hijau
aiskrim strawbery...nyum - nyum

ditengah2 salad ....
aiskrim strawberry, salad + strabery and pan cake  straberyy - terbaik wokkkk
ini muka anak aku kat strawberry....

stawberry


OKlah berjumpa lagi diruangan seterusnya....nak chow dulu, nk buat kerja ......






No comments: